luni, 6 aprilie 2009

Elena Băsescu: "Am câteva atuuri, dar, dacă vi le spun, o să spuneţi probabil că mă dau mare"


Elena Băsescu a depus astăzi, la BEC, 280.000 de semnături de susţinere a candidaturii sale ca independent la Parlamentul European, aceasta refuzând să-şi prezinte priorităţile la Bruxelles, în cazul în care va obţine mandatul, sau atuurile care ar determina alegătorii s-o voteze.

"Am depus mai multe semnături decât am anticipat şi decât am sperat vreodată", a recunoscut Elena Băsescu, sosită, luni, la sediul Biroului Electoral Central cu aproape 15 minute întârziere. Elena Băsescu a declarat că nu are emoţii şi că nu se aşteaptă "la nimic" de la această campanie electorală, dorind să ia fiecare etapă "una câte una".

"Nu am plecat cu gândul că trebuie să câştig, am plecat cu gândul că trebuie să încerc", a clarificat fiica preşedinelui, adăugând că nu-şi face speranţe foarte mari.

Întrebată care vor fi priorităţile sale, odată ajunsă la Parlamentul European, Elena a răspuns: "În primul rând mă voi întoarce în PD-L, iar ce o să fac la Bruxelles o să vă spun la începutul campaniei electorale. Mai e o lună până atunci".

Fosta democrat-liberală a evitat să răspundă şi întrebării privind atuurile ce o recomandă pentru funcţia de europarlamentar: "Nu ştiu, cred că sunt câteva (n.r.- atuuri), dar dacă vi le spun, o să spuneţi probabil că mă dau mare", a spus Elena Băsescu. "De ce n-ar vota-o lumea pe Elena Băsescu până la urmă, mai ales cei din generaţia mea? Probabil că vor fi destui care mă vor vota, vor fi destui care nu mă vor vota", a apreciat candidata la PE.

Elena Băsescu s-a prezentat la BEC într-un costum bej şi a fost însoţită de tineri din staff-ul său de campanie îmbrăcaţi în tricouri albe, asemenea celor folosite de Sorin Oprescu în campania sa pentru Primăria Capitalei. Fiica preşedintelui nu a omis însă nici culoarea oficială a democrat-liberalilor, venind cu 56 de bibliorafturi portocalii, a câte 5.000 de semnături fiecare. "Am o slăbiciune pentru portocaliu, fără să îmi dau seama am venit cu aceste bibliorafturi, probabil mi s-a întipărit. Din instinct, când am fost să cumpăr, am cumpărat portocaliu", s-a confesat fosta pedelistă.

Întrebată dacă va folosi albul în campanie, asemeni lui Sorin Oprescu, Elena Băsescu a negat, precizând că  încă nu a stabilit detaliile legate de materialele promoţionale. "Pur şi simplu am vrut să arăt că ei (n.r. tinerii îmbrăcaţi în alb) sunt staff-ul meu de campanie, cei care mă ajută în campania pe stradă, door-to-door. N-o să folosesc culoarea albă. Nu mi-am făcut încă materialele proporţionale, nu am stabilit culoarea", a adăugat Elena Băsescu.

Ea a anunţat că, în timpul campaniei, va organiza "întâlniri regionale", iar în unele cartiere bucureştene "campanii door-to-door".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu